平又唔得,貴又唔得

26-10-04

平又唔得,貴又唔得

今天母親從街市買來這東西來吃,娃娃菜一包。

五蚊三包

味道絕無問題,問題是在價錢。 兩蚊一包,五蚊三包。 平得恐怖。 其恐懼有如吃八蚊三十隻的雞蛋般。 當真,街市曾經賣過八蚊三十隻雞蛋,兼在我家曾掀起一次長時間的討論,討論直到三十隻雞蛋吃完才暫時結束。 討論內容圍繞究竟點解會賣咁平? 平均價錢三毛錢不到的一隻雞蛋,經運輸,零售,農夫(雞農)還有什麼錢可以賺? 隻雞究竟食什麼來生蛋? 粟米? 報紙!!? 報紙都要錢買啦! 養一隻雞由雞仔到可以生三十隻蛋,究竟要多少日子? 成本要多少? 到最後一個問題,究竟雞蛋是真是假? 食唔食得壞人呀?

討論是沒有結論,一切的問題老爸只用一句說話來擋住,他說「最好就去買五十蚊隻的雞蛋你食,貴你就安心,你就認為無問題」。 但都係個句,平得有點可怕,有點可疑,和包娃娃菜也是一樣。


Comments

收買佬 said…
>「最好就去買五十蚊隻的雞蛋你食,貴你就安心,你就認為無問題」。

世佰說的,正是我想的,哈哈!


--- 收買佬(弱勢社群)
rm501 said…
This comment has been removed by a blog administrator.
rm501 said…
收買佬, 你lee個社會上的偽弱勢社群, 你係唔會得到我o既認用o既~ 尤其是睇到你上個禮拜篇"飲飲食食在老尖"~

唔記得係"瘦死的駱駝比牛大"定係"瘦死的牛比大駱駝".... 總之你就係大(副身家)~~ 哈!!~
收買佬 said…
哇,你有無睇清楚呀,係人家請我,唔係我請客呀!


--- 收收
Holiday said…
祖國出品,平得來、又有點不放心。
eason said…
咁平既娃娃菜,小心食左會變成大頭娃娃喎!
PK_ said…
娃娃菜邊好食...食返大大碌黃牙白紹菜米好, 過下切野癮練下刀章就爽啦...
rm501 said…
pk_:黃芽白大大"頗",淨係掛係廚房度望下都過癮la~
PK_ said…
米就係, 春節買來過年, 可以放好耐, 從前街市休好多日, 靠晒佢看門口....