叔。伯。雜想。

24-11-04
叔。伯。雜想。

點解香港人鍾意叫人阿叔,「縮」「縮」聲咁難聽。 其實叫人阿伯係好好,好尊重o既,點解? 我叫你阿伯,即係我老豆見到你都要叫你一聲阿哥,你話好唔好o野?

慈祥鵬過聖誕,問我有乜想要揀?
車唔係貴,樓唔係曳,但我說畀個 passport 我。

楚留香 - 千山我獨行

湖海洗我胸襟 河山飄我影蹤
雲彩揮去卻不去 贏得一身清風

塵沾不上心間 情牽不到此心中
來得安去也寫意 人生休說苦痛

聚散匆匆莫牽掛 未記風波中英雄勇
就讓浮名輕拋劍外 千山我獨行不必相送

啊 獨行不必相送重唱
千山我獨行不必相送。 據說因為這一句,這歌由此在台灣風行。

一路好走。

Comments