今晚打老虎之陳刀仔篇

18-01-05
今晚打老虎之陳刀仔篇

電影《聖俠》中賭神徒弟被奸人所害,身家盡失,及後參加"賭神慈善大賽"以 $10 起家,一夜贏得一千萬報名費,最後才有機會在賭檯前與候賽因一決雌雄。

這故事我常常記在心中。 今晚機會來了,會在澳門過夜,應該會順道參觀金沙賭場。 憑公司的 $200 traveling allowance,最終又會變成多少呢?

另,你一定想說小心連飯錢都輸掉? 不怕不怕,現在於中旅社訂澳門 package (酒店+來回船票),憑收據可在碼頭換取蛋圈一盒。 是餓不死我的。 :)

是夜賭桌前模擬對白︰

荷官︰ (叮叮) 莊家十七點
小弟︰ (檯面十點,冒汗,甩牌中)
背後群眾︰ 電視機...電視機... 有邊有邊....
荷官︰先生,甩牌唔緊要,但麻煩唔好"攝" d 牙籤係牌度呀,唔該。

Comments

Stannum said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Stannum said…
先祝你如刀仔一樣﹐大贏一百萬倍﹐即是二億元啦﹗
rm501 said…
對對對~ 我又打錯字.... 仲係一開波五個字都唔夠果隻。 :p
套戲係"各位觀眾.....五條煙"的《賭俠》。 黑,狐狸,唔該哂~~
栗子 said…
嗯,我有個朋友仔好中意睇你個blog,於是我又走0黎八卦一下。
其實係想留0係最新一篇文0架
「見你笑得咁咸濕。 我有好介紹喎..」
呢個真係幾好笑 :p