澳門朋友

19-01-05
澳門朋友

港燦 (果個港燦係我) 遊澳,先被的士佬由大三巴誘騙至氹仔吃葡國菜,坐落先知原來係黑店。 二個人,吃了二百多圓還是肚空空。 也罷,晚飯後即往對邊的「希臘神話賭場」見識見識。 賭場位於酒店大堂二樓,門口正中是一尊空心石像,名曰「宙斯」。 入內,相當住客會所的格局,注意,是深圳、順德碧桂園果款。 內裡的賭具不多,力谷都是百家樂,客路真是以大陸同胞居多。 三文治 、汽水或茶則任飲任食,兼有洋妞逢茶遞水,很暴發 feel 。 大哥最低投注都要三百塊,點玩呀? 廿蚊一鋪買大細係絕無此事。 無錢,無老虎機,氣結。 不一會即閃。

轉乘兩轉免費穿梭巴士,話咁快就到了「金沙」。 論外觀、裝潢、人潮、氣氛,全都把前的比下去,真的有點像 (從電視機學回來的) 拉斯維加斯。 有趣是連番攤都有得賭,大鄉理駐足細看,卻不料惹來疊馬仔兩件,連同我的工友甲,人訂人式的疲勞轟炸,弄個我們只有遊花園,在賭場一圈又一圈的走,他們就在耳邊宜依哦哦,煩煩煩,兼 hurt 人。

疊馬仔曰: 買o左船飛未? 玩兩手,送張比你又如何?
港燦曰: (嘩﹗ 成三舊水一鋪,真係想送我一程 (陰陽路果隻) 咩?)
疊馬仔曰: 去完金沙去邊? 沖涼、按摩、搥骨,買o左 package 未?
港燦: (唔識答。 只懂陪笑,敷衍佢)
疊馬仔見狀曰: 見你笑得咁咸濕。 我有好介紹喎....... (下刪字若干)

吓?
你話我笑得咸濕? ﹗﹗﹗﹗
隨之雷聲四起,震耳欲聾,在我心中。 嗚嗚~~

Comments

chaco said…
果然澳門朋友
栗子 said…
嗯,我有個朋友仔好中意睇你個blog,於是我又走0黎八卦一下。
其實係想留0係最新一篇文0架
「見你笑得咁咸濕。 我有好介紹喎..」
呢個真係幾好笑 :p
栗子 said…
This comment has been removed by a blog administrator.
rm501 said…
歡迎光臨~
sc said…
都係覺得辦公時間不宜上你個站瀏覽...
忍笑的面容太扭曲, 人人都知我蛇緊王...
rm501 said…
哎也~ sc,我其實想走文藝浪漫嚴肅點評路線kar! 點解一個二個都話好笑喎! :p
sc said…
學星爺話齋, 原本他想拍的是悲劇, 但都變成了喜劇~
五樓先生可步星爺後塵了, 幸甚, 幸甚~