罩門

24-01-05
罩門

強如在《如來神掌》中的火魂邪神石堅,雖練得有金鐘罩護體,但都留下一個罩門在腳板底(?)。 弱雞如我,武功未有,但卻是罩門處處,好易中,好易中,就可以一擊即中。 「食物敏感」就是小弟的罩門之一,今天誤打誤撞又中了。 整個下午都是眼腫腫,鼻水流,喉嚨癢。 好辛苦呢!

事沿今天下午吃西餐,一人一個 set lunch,好不快哉。 吃罷餐湯餐包,坐在旁的 T 小姐,忽然嬌滴滴的問(我)道,我果碟食唔哂,不如同你 share? 嘩,你笑得咁甜,問我點可以拒絕? 如是者她把一半的焗意粉給了我。

吃的時候還沒什麼,但回到公司後開始喉嚨癢,咳嗽頻頻,才發覺可能有問題。 一問,原來她叫的就是焗 xx海鮮意粉。 xx 配檸檬茶乃百發百中的敏感組合啊! 今云就真是禍從口出了。

p.s. 才不敢用「紅顏禍水」呢,會比人歧視啊。

Comments

Anonymous said…
【如來神掌】係咪曹達華個套?
「天殘腳」至係石堅喎...「火雲邪神」係檸檬,即係曹達華個師父,忠o架。
仲想請你食xx,既然你「食物敏感」,咁算囉。
~貴~
(p.s.死/衰係女人手,幸福囉...) :P
PK_ said…
檸檬.....比人追殺到廟入面就將掌法打晒落d鼎個底度...可歌可泣呀......不過掌法之餘, 令d鼎飛來飛去又係咩派既功夫呢?!.....

你女同事有無可能想你食倒佢d口水, 以後聽晒佢話呀?

: p
said…
食物敏感我也有la, 不過是輕度, 而且間歇性, 即是吃了不一定出事, 不過出事就想死。
牛肉、蝦蟹之類的全不能吃。
tungpo said…
係呀,石堅好似叫鐵面修羅。

你算唔算衰好色呢?
rm501 said…
僅此嚴正聲明,是衰好"食"矣~~ :p

另,多謝各位的"如來神掌"提供~
栗子 said…
旅權呢期好高漲
POPEYE said…
石堅做鐵面修羅係別的粵語殘片,石堅做天殘腳係叫如果神掌第三集如果神掌再現江湖,有林鳳蕭芳芳的。