為藍天曲線打氣

即係咁,雖然我係孫燕姿的忠到實fan屎,但都不能不為買了新碟「逆光」而激氣! 全因係係HMV買貴左成廿銀嘢!  我頂~ 唔抵囉~ 比D誠意起碼都要送返隻MV啦! 攪到依家要上youtube 睇......

《我懷念的》,歌當然好聽,MV有些《無痛失戀》feel,不過不失啦。 不過有一幕於我而言就有些礙眼,忽然觸動了我的飄忽神經。 如圖所示,孫燕姿於海灘怒燒前度的「遺物」,一把火露天燒垃圾,即所謂 open burning 也,如此舉動已觸犯香港的第311O章 《空氣污染管制 (露天焚燒) 規例》了!
MV���念��

我知道佢唔係係香港燒,但 I don't care la. 各等緊失戀的大小朋友千祈唔好學呀~~

Comments