Monday, April 23, 2007

四月二十二日

在小巴上她忽然問,今天是幾多號?
她這樣問我怎能不會意呢?

日子我是記好了! :)

9 comments:

收買佬 said...

你生日??

人猿K said...

第一天? :>

Yddet said...

佢生日??

nikita said...

我估係第一日囉。呵呵!

pcheung said...

第一日既可能性高好多

rm501 said...

諸君~ 此調之韻味在於不可說破,幫幫手~ :)

潛水讀者 said...

唔怪得成日都唔見你update個blog啦!
不過, 好"鄧"你高興呀!

TEDNOW said...

我最清楚。有乜唔知問我。

rm501 said...

I need to close the comment function shortly.