真係觀火

blogtorch08

1) 身為愛國企業的員工,敝公司真係組織左一班人現場去夾道歡迎聖火! 最大問題係點解唔叫我? 我都想蛇呀!
2) 點解阿港大女張支持藏人旗咁 A 貨? printer 壞左咩!
3) 按「鬥獸棋」精神,要擊敗 「雪山獅子旗」唯有整張「沙漠大象旗」,蓋赤地溶雪山,大象吃獅子也,同時我們要支持一切與象有關的東西,如近日表現強勁的5號仔,及禁食象拔蚌一日。
4) 講企噢萎的火炬手名單,應該可以咁分類法,只分兩類,好簡單:「為港爭取光榮的人」與「為己爭取虛榮的人」。
5) 走漏眼啦! 講噢混,e+應該係港人既跳水皇后松嫂點可以冇份呀?
6) well,我真係好黑心kar,我好希望有人真係會跑到仆街,呢,直紋代表仆街,圓點代表仆街,橫紋都係代表仆街果個呀!

***
以網誌傳遞虛擬聖火網址:http://mto.age.com.hk/2008/04/08/245

Comments

Tung said…
冧把熄匙真係正到無得頂!小弟已借到飛士卜一用,特此告之。:D
小影 said…
第五點
松嫂都唔係以上個兩類人喇

第六點
我都想,可能有一百萬人想佢仆街!
More Than One said…
以網誌傳遞虛擬聖火...


打開報紙,扭開電視,有關奧運聖火的新聞不絕於耳。《聞.見.思.錄》的Alex 說西藏問題不好說,我就更是不懂也不敢亂說。撇開敏感又富爭議性的示威活動,火炬傳送的活動依然令我感到.....
五師兄字 said…
聖火2.0...

...
PK_ said…
港大女要夠激夠出位,從傳聖火活動搶晒全世界既注意力,不妨試下好好運用天賦同青春,全身赤裸,淨係用塊雪山c子旗包住個身來跑來示威,一唔係學呀scofield咁,bodypainting,直頭全身畫上雪山c子旗裸跑,包保佢一夜成名,就算唔變身國際級08 oh 怨傳奇人物,位列各wiki entries,從此平步青雲,唔洗煩做失業生,最少都可以吸納更多老外青徠,滅低將來變何來第二既機會。
PK_ said…
http://www.youtube.com/watch?v=97H5CJKvsis
mum said…
@PK。何來第二係咪叫何苦?
rm501 said…
@PK_。 誠也好計! 呢樣野香港真係冇人做過,就算之前D反皮草活動都係有著衫,港大女絕對有步聽蘇做港江第一人。

@mum。 可能係叫「何必」呢!
收買佬 said…
同樣係賣肉﹐雪山女贏硬何師奶條老H啦﹐起碼肉質無0甘巢﹐唔係點做膠登仔們的飛機女神﹖ :lol: