呻一口冷氣

話說冷氣壞左喎~

哎喲~ 關我鬼事咩? 你把來「呻」咪算囉,仲發我皮四添,你冇事嘛? 有事睇醫生啦,留係寫字樓係好危險呀! 熱Q死你就唔好啦。

整個部機幾草野都要申請百Q幾日,要什麼什麼DIRECTOR 來貓問,點解今年部機壞左咁多次喎,大哥講左九萬幾次啦,部機十幾年啦,唔懷食電都食死你。

正如一個心臟病人,應該要換心,唔換都通下波仔啦,結果? 執劑當歸田七茶你飲喎~ 嘩多謝﹗

即係點? 等爆鑊囉,最緊要唔好煩我。 若然我有錢,部十九冷氣幾十萬之嘛,我送比公司又點話,用之前你班 PK 仲要高呼501萬歲三遍,方顯世上萬物、金融海嘯、所謂跨國企業之荒謬也。

Comments