威叔闖情關

用我善良意願去想,威叔因溝不遂,再而炒人,做得乃相當撇脫也,我是欣賞的。 難到把她還留在身邊,測試自制能力麼? 萬一把持不了,擒之,仲大鑊也。 女的也不用整天提心吊膽,疑神疑鬼。 連威太算,實三嬴之策也。


再論各媒體常引威叔評與威太關係的一句「佢飛唔出我手指罅」,真無聊之極致。 男人日常吹水,此類豪情壯語多的是啦,換來是口頭快感矣。 如果連這精神勝利的話都不可說,相信十之六七已婚男士都要跳樓死了。


計我話「威叔門」乃生果大陰謀,經精心計算,先起民主黨尾注,再破社民計公投之勢,最後由公文袋一統泛民山河。 造神者肥佬神萬歲!!!!!

Comments

收買仔 said…
「佢飛唔出我手指罅」

你今日講0左未﹖~~
rm501 said…
成日講,仲要兜口兜面講,講到佢唔信為止~~~ kakakaa~

又,何謂「誠信問題」先? 如果威叔咁樣都比人入得的話 (個道德高地set 到喜瑪拉雅山咁高),咁邊個議員離過婚都要調查喎~~~ 佢地當初唔係誓神劈願只愛一人,永不分離咩? 離過婚仲唔係「誠信問題」?