工地爛gag王

爛gag王者於工地名義上也屬膠椅之一。 與他開會是一件充滿歡樂的事,因為他反應快,在他腦中時時也有一大埋似是而非的大道理大比喻,常常也可將一眾騙頭(至少在語言上)點得陀陀令。

以下是爛gag王的精選金句:

背景: 每次檢查,一眾騙頭都要走鬼,將不安全的人和事東收西藏,好不狼狽。
爛gag王: X! 家陣叫你收野仔呀! 收收埋埋好唔見得人咩! 平時做好D咪得囉X街!

背景: 工地衛生環境日差,飯盒四處是,沒人理,在一埋埋堆堆垃圾間,飯照食覺照睏。
爛gag王: X! 你估你地係城門河D金山「魚則」呀? 污穢辣撻都生存到? 我同你講你唔係條金山「魚則」,我lee 度亦唔會比你攪到似城門河!

背景: 工地表現失準,client 有壓力下來。
爛gag王: o拿! 我有壓力,你都有壓力o者! 正所謂鎚仔dup釘釘dup木,我就係支釘,你就係舊木,我比人dup,你都唔會好過。

背景: 他想推行些 mission impossible 的計劃。
爛gag王: X! 公司想我做死士都冇問題格! 不過都比幾個炸彈我綁係身上先啦~~ 比把十字軍刀我就叫我衝? 點X樣做呀?

Comments

sf said…
501兄寫膠椅而非交椅, 是否意指爛gag王不過擺在一旁給人坐之流?
rm501 said…
嘻嘻~ 咁不至於比人坐既。 我都幾鍾意爛gag王,佢都係一個好人。
nikita said…
都唔係好爛嗟,我平日聽到嘅仲爛。
Yddet said…
我程度低...請問
一埋埋 == 一堆堆 ?
點解係埋唔係堆?
zz said…
爛gag王好正!