11.18. 方向你要知

1118

你老闆「動員」你,你收到未?

愛國愛港機構點樣支援愛國愛港組織派出的愛國愛港候選人? 例子一,放工去派傳單,有 time off 。

我會點投? 我果區個民建聯地保已盤踞多年,上次仲因為冇人挑戰而直接當選。 今次有一個女教師忽然現身要挑戰佢,雖然女教師的海報呀、宣傳單呀都表現得很騎呢,例如係海報上鬼咁大隻字話自己廿九歲 (同地保工作有咩關呢?);海報是粉紅底,配迫爆鏡大頭相,仲要張相起格仔 (蓋 resolution 唔夠高也);至於宣傳品呢,上面印有好多張相,都係同一個format,影住一堆垃圾\公園爛櫈\樓梯轉角尿漬之類,扁起個嘴手指指咁,最過癮係張張相都係著同一條裙,可想言之張野有幾「即食」。

對於文宣品的切雞質素,單論海報而言民建聯就做得好喇! 起碼簡簡單單風格統一,禁絕左D 騎呢樣通街貼影響市容,已經係德政。 又,我好期待好似台灣的選舉廣告在香港出現,如無意外都應該係民建聯做lee 個香港第一啦掛? 因為得佢有錢,至於如果可以有台灣果D咁抵死就係 bonus 啦(民進黨本來有一批諷刺國民黨的廣告放在網上,是很抵死的,不過我找到,很可惜)。

係係係,至於聽日我係會選女教師,因為原本個阿伯地保真係睇到悶(兼除左攪吃喝團就冇料到,仲有佢坐地鐵時曾經最少兩次偷睇我份報紙),雖然女教師係輸梗,我個票就當投比佢個「娛樂性」同「啟發性」啦。

基於lee個邏輯,係兩個阿太之戰果日,我係好想投比我偶像柳玉成的。

最後我有d 奇怪係點解葉太唔賣下母女情? 都係時候啦喎!

Comments