熟悉的滋味

下午茶時間的末段,位於上環大馬路旁的茶餐廳,倘大的鋪位,只有兩三成客,人客分佈在各角落,各佔一枱成一國。 自然區間出的社交距離,這是沒有疫情也會出現的情況。 

人客四散,集中的返而是門口的店小二們。 企堂行來行去的有二人,年齡是乘風破浪的姐姐級;開放式廚房裡,麵檔坐著一嬸嬸,旁邊是水吧,有一阿叔。

一進門,坐下來,已聽到麵檔嬸在說這幾天的見聞,相信是她上班時的親身經歷。


麵檔嬸:「好多人呀,不過過海真係好快,我數過十幾個站就到羅湖...... 會展,紅磡,旺角...... 係旺角東,九龍塘.......」

破浪姐甲:「你講係金鐘? 條電梯好長呀?」

麵檔嬸:「...... 大埔...... 係呀條電梯好長,我都驚坐佢。 有三條都好長,西灣河,時代廣場...... 」

破浪姐乙:「時代廣場? 你講朗豪坊吓話。」

麵檔嬸:「係呀! 朗豪坊。 有三條都好長好直,西灣河,朗豪坊,金鐘。 坐都有啲驚。 不過真係好快......」


門外進人。

門外客:「豬排蛋飯,唔要豉油,凍檸茶少甜。」

破浪姐甲向水吧叔喊道:「豬排蛋飯,走色,涼茶少甜。」 ,再問門外客:「唔要豉油可?」

門外客點頭。

破浪姐甲:「記得走色。」


破浪姐乙在望手機。

破浪姐乙:「嘩!  筲箕灣有兩個女學生跳左樓呀!」

破浪姐甲:「吓? 無啦啦做咩跳呀? 聽到都打冷震。」

破浪姐乙:「感情? 同性戀? 成績? 我估家咋。 我冇入去睇,我睇題目咋。」

破浪姐甲:「其實跳樓都要好大勇氣,跨出果步。 我就唔敢啦。」

破浪姐乙:「有勇氣跳,點解冇勇氣生存落去? 唉,唔明。」


門外有一肥佬經過。

麵檔嬸向水吧叔叫嚷:「喂,老闆! 你同鄉呀! 門口呀!」

水吧阿叔一望:「都係潮聯既。 佢汕頭,我岸豐,都唔同鄉下。」


另一門外客經過。 在門外與破浪姐甲說了幾句便走。

破浪姐甲進門對麵檔嬸說:「英姐話對面惠康有個榴槤剛爆口,叫你去買。」

麵檔嬸:「咩話?」

破浪姐甲:「英姐呀!你老友。 叫你去惠康睇下個榴槤呀。」

破浪姐乙:「我上次係惠康買左邊榴槤,都唔熟,食到第三日先爆開。」

麵檔嬸:「爆開係好食啲既。」

水吧阿叔:「你仲唔去? 話唔定唔洗錢。」

麵檔嬸問破浪姐甲:「邊個話?」

破浪姐甲:「阿英呀!」

於是麵檔嬸就急急腳走出門,向對面街出發。

******

今天食到的下午茶餐,也是豬排蛋飯

狀況是冇造型,成碟飯散哂咁。 但一邊聽著店小二們的對話,畢起沾有甜豉油的白飯,嗒落又好似幾好味。 


大師兄,你返來了?



Comments